روش تولید نوار تیپ به چه شکلی است؟

روش تولید نوار تیپ

روش تولید نوار تیپ آبیاری قطره ای:

روش تولید نوار تیپ

برای درک بهتر روش تولید نوار تیپ ابتدا باید دو نوع مواد پلی اتیلن خاص را در هم ترکیب کرد تا نوار نه زیاد خشک باشد نه زیاد انعطاف پذیر بیش از حد یا خیلی شفاف نباشد تا اشعه خورشید را کمتر جذب نماید .

با در نظر گرفتن همه این موارد باید از خط تولید خوبی هم استفاده نمود. گزینه بعدی استفاده از رنگ مورد نظر برای ترکیب شدن به میزان معین شده یا استاندارد که رنگ محصول را مشخص می کند معمولا نوار تیپ را به رنگ مشکی تولید می کنند بنابراین شما باید از رنگ دانه مستروجه مشکی به میزان لازم در پلی اتیلن برای خوراک دستگاه خط تولید نوار تیپ استفاده نمایید .

روش تولید نوار تیپ

پس از این بخش مکش کنند مواد اولیه مواد ترکیب شده را به داخل مخزن  هدایت می کند . این مواد پس از گذشتن از تونل تحت فشار ذوب به دمای معینی باید برسند که نه خیلی شل باشند و نه خیلی سفت. معمولا چیزی شبیه به آدامس و در قسمت خروجی به کمک باد روی چرخ قرار گرفته و قالب نوار تیپ درزدار را میگیرند.

سپس با تیغه به دو قسمت تقسیم می شوند و توسط فن های متعدد خنک می گردند تا وارد آب گردند و پس از خروج به سمت کلاف جمع کن روانه می شوند. رعایت همه موارد برای تولید نوار تیپ مرغوب و همچنین قیمت گذاری روی آن بسیار حائز اهمیت است .

روش تولید نوار تیپ

کلام آخر

توصیه ما  این است که حتما از افراد فنی در خط تولید استفاده نمایید و تجارب آنها کمک بگیرید. تنظیم کردن دستگاه نوار تیپ کار حساسی است و آن را حتما به افراد مجرب واگذار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *