خط تولید نوار آبیاری قطره ای پرسرعت

خط تولید نوار آبیاری قطره ای پرسرعت

خط تولید نوار آبیاری قطره ای پرسرعت

خط تولید نوار آبیاری قطره ای پرسرعت

با توجه به قانون راندمان میتوان دریافت که خط تولید نوار آبیاری قطره ای پرسرعت درزدار باید دارای چه ویژگی هایی باشد که سعی میکنیم در اینجا به چند مورد خیلی حیاتی اشاره کنیم.

  • میزان مصرف برق

این یک مساله بسیار مهم است زیرا تاثیر مستقیم بر قیمت تمام شده کالا دارد بنابراین اول از همه باید توجه کنید که خط تولید نوار تیپ مرغوب شما به چه میزان برق مصرف می کند که از شاخص ها مهمی است که باید در اولویت قرار گیرد. در خط تولید نوار آبیاری قطره ای معمولا از دستگاه های اینورتر سه فاز و به همراه المنت ها برای داغ کردن مواد پلی اتیلن استفاده می گردد.

  • کیفیت نوار تیپ خروجی

همه باید این را در نظر بگیرید که صرفا سرعت بالا برای یک دستگاه کاذب نباشد و باعث افت کیفیت محصول شما نگردد ، بنابراین توصیه می شود که اگر دستگاهی به فرض مثال 80 رول نوار تیپ در ساعت تولید می کند و در روبرو اگر یک دستگاه 95 رول در ساعت تولید می کند ، بایستی دو نوار تیپ را از لحاظ مقاومت و تست ترکیدگی مشخصات فنی و… با دقت بررسی کرد که اگر مطلوب نبود نباید سرعت یک دستگاه را از حد مجاز بالاتر برد.

  • تعمیر و نکهداری خط تولید نوار تیپ

این مساله هم مهم است اگر خط تولید نوار آبیاری قطره ای پرسرعت باشد اما زود به زود خراب گردد پس نتیجه کار جالب نمی شود. باید به این مورد هم دقت کنید زیرادستگاهی که کمتر مشکل پیدا بکند کمتر ضایعات نوار تیپ تولید می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *